GENEL BAKIŞ

OneCenter ile Tek Ekranda Tüm BT Süreçlerinizi Yönetin

  • Tüm IT yönetimi ve proje süreçlerinizi OneCenter ile tek bir merkezi platformdan yönetin. Dağıtık ve karmaşık iş akışlarını sadeleştirerek operasyonel verimliliği artırın, manuel süreçleri otomasyonla optimize edin. Proje takibi, görev yönetimi, BT varlık izleme ve kullanıcı taleplerini tek bir sistem üzerinden kolayca kontrol edin.
  • OneCenter'in esnek modüler yapısı, farklı ekiplerin koordinasyonunu güçlendirirken, gerçek zamanlı bildirimler ve gelişmiş raporlama araçlarıyla yöneticilere anlık kontrol ve analiz imkanı sunar. Dijital dönüşümünüzü hızlandırın, iş süreçlerinizi daha şeffaf, sürdürülebilir ve verimli hale getirin.

 

Karmaşık İş Akışlarını Sadeleştirerek Operasyonel Verimliliği Artırın!

OneCenter sadece iş yüklerinizi üstlenmekle kalmaz, müşteri deneyiminizi üst düzeye çıkartarak firmanızın farklılaşmasına ve karlılığına katkı sağlar.

Sistem Yönetimi

Sistem Yönetimi modülü, kurum genelindeki tüm uç nokta cihazları merkezi olarak izleyip yönetmenizi sağlar. 

Yardım Masası

Yardım Masası modülü, kurum içi ve dışı kullanıcı taleplerinin merkezi bir yapıda toplanarak sistematik şekilde yönetilmesini sağlar.

Envanter ve Zimmet Yönetimi

Envanter ve Zimmet Yönetimi modülü, tüm IT ve non-lT varlıkların yaşam döngüsünü merkezi olarak takip etmenizi sağlar.

Proje ve Sözleşme Yönetimi

Proje Yönetimi modülü, projelerin tüm aşamalarını planlamanıza, sorumlulukları net şekilde dağıtmanıza ve ilerlemeyi anlık olarak takip etmenize olanak tanır. 

Sözleşme Yönetimi modülü, hizmet ve ürün sözleşmelerinizi merkezi bir yapı altında düzenli ve takip edilebilir şekilde yönetmenizi sağlar.

HİZMETİN FAYDALARI

Firmalara Kattığı Değerler Nelerdir?

  • Sistem Yönetimi modülü, kurum genelindeki tüm uç nokta cihazları merkezi olarak izleyip yönetmenizi sağlar. Otomasyon, uzaktan müdahale ve ayrıntılı envanter takibi gibi yetenekleriyle BT operasyonlarını daha verimli, güvenli ve sürdürülebilir hale getirir.
  • Yardım Masası modülü, kurum içi ve dışı kullanıcı taleplerinin merkezi bir yapıda toplanarak sistematik şekilde yönetilmesini sağlar. Süreçlerin daha hızlı, izlenebilir ve kullanıcı memnuniyetine odaklı ilerlemesine katkıda bulunur.
  • Envanter ve Zimmet Yönetimi modülü, tüm IT ve non-lT varlıkların yaşam döngüsünü merkezi olarak takip etmenizi sağlar. Envanterin zimmetlenmesinden durum değişikliklerine kadar tüm süreçleri dijitalleştirerek kurumsal kaynak yönetimini daha şeffaf ve kontrollü hale getirir.
  • Proje Yönetimi modülü, projelerin tüm aşamalarını planlamanıza, sorumlulukları net şekilde dağıtmanıza ve ilerlemeyi anlık olarak takip etmenize olanak tanır. Bütçe takibi ve dış paydaş katılımı gibi özelliklerle projeleri daha kontrollü ve şeffaf bir şekilde yönetmenizi sağlar.

  • Sözleşme Yönetimi modülü, hizmet ve ürün sözleşmelerinizi merkezi bir yapı altında düzenli ve takip edilebilir şekilde yönetmenizi sağlar. Süreç takibi, bütçe kontrolü ve süre hatırlatmaları ile operasyonel riskleri azaltır, kurumsal sürdürülebilirliği destekler.

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Aşağıda yer alan iletişim formundan, hizmetimizle ilgili detaylı bilgi talebinde bulunabilirsiniz.